sabato 16 novembre 2013

Acqua, cumpagne, 'o core è na vrasera




ca c’è venuto Ammore c’ ’a bannera





ACQUA, CUMPAGNE, ’O CORE È NA VRASERA

di Claudio Pennino




Acqua, vicin! ché nel mio core io ardo



Acqua, vicin! ché nel mio core io ardo:
venite, soccorretelo, per Dio!
ché c’è venuto Amor col suo stendardo,
che ha messo a foco e fiamma lo cor mio.
Dubito che l’aiuto non sia tardo;
sentomi consumare: ohimé, oh Dio!
Acqua, vicini! e più non indugiate,
ché il mio cor brucia, se non l’aiutate.


Angelo Poliziano







Acqua, cumpagne, ’o core è na vrasera



Acqua, cumpagne, ’o core è na vrasera:
currite, succurritelo, pe Dio!
ca c’è venuto Ammore c’ ’a bannera,
e ha miso a fuoco e fiamme ’o core mio.
Ma veco ca tardate ’e ogne manera;
i’ me ne struio, facitelo pe Dio!
Acqua, cumpagne, meh nun aspettate,
ca ’o core abbrucia, si nun l’aiutate. 


Claudio Pennino



(da Na guardata amurosa, 2006)



Nessun commento:

Posta un commento