sabato 26 gennaio 2013

'A vasciaiola





Gent' 'e core





’A VASCIAIOLA

di Arturo Trusiano



Mio caro don Linnardo, nun è cosa,
nun pozzo maie addeventà tua sposa,
pecché tu si’ nu nobile, un contino,
e i’ so’ na vasciaiola d’ ’o Pennino.

Tu vuo’ che a fforza io parlo il taliano?
E arrevutammo ’o vico sano sano...
So’ tante ’e ffessarie di questa vocca,
che ’a gente dice: Oi’ ne’, ma va te cocca...

Ncopp’ a ll’onore, doppo tre parole
mi abboffano di torze e pommirole.
Propeto ieri, al lario del Mandracchio,
parlai e mi allazzarono un pernacchio.

Me puorte dinto ’e primme ristorante,
’e meglie pranze tu me miette nnante,
ma ch’aggia fa’? Me chiammarraie scorrotta...
io preferisco ’a zuppa ’e carnacotta.

Iammo a vedé « La forza ’e l’intestino »
e int’ ’o San Carlo io dormo a suonno chino...
Sti sorde lloco, oi’ ni’, cu mmico ’e sciupe,
pecché me piace cchiù ll’opera ’e pupe.

E po’... che d’è st’ammore? Maie nu « schiatte »,
e invece io voglio ll’ommo ca me vatte,
ch’è smaniuso e dice, cu trasporto:
« Quanto si’ bbona... sango ’e chi t’è morto!... »





Nessun commento:

Posta un commento