domenica 25 giugno 2023

Pazzianno

 


hê ditto: «Chist’ ammore, è na pazzìa!»







PAZZIANNO

di Claudio Pennino



È stato pe pazzìa, e ’int’ â pazzìa
m’he ditto ’e bbello: «Tu si’ ’a vita mia!»
E ssempe pazzïanno io t’aggiu ditto:
«Chello ca si’ pe mme, te ll’aggiu scritto».

E âmmo pazziato comm’ a dduie criature,
nzerranno ’e core ’int’ a ddoie mascature:
tenive ’a chiave tu d’ ’o core mio,
chella d’ ’o core tuio ’a tenevo io.

Senza capì ’a pazzìa, t’aggio creduta:
si’ stata ’a mia, però nun t’aggio avuta.
E ssempe pazzianno, vita mia,
hê ditto: «Chist’ ammore, è na pazzìa!»

Ma io facevo overo e ttu pazziave,
e dint’ a ’sta pazzìa tu me mparave
ca chi resta criatura e... pazziarella,
penza ca ’o core ’e ll’ate è na pazziella.


© Claudio Pennino, 2023


Nessun commento:

Posta un commento