domenica 23 febbraio 2014

I' me lamentarraggio 'e te cu Ammore




ca ’e te so’ schiavuttiello e servitore





I’ ME LAMENTARRAGGIO ’E TE CU AMMORE

di Claudio Pennino





Io mi dorrò di te innanzi Amore



Io mi dorrò di te innanzi Amore,
dicendo come tu mi fai morire;
i’ gli dirò ch’i’ son tuo servidore,
e fai mie vita per pianti finire;
dirògli che tu m’hai ferito il core,
e i mie’ prieghi non gli vuoi udire.
Io so che ti sarà dato ogni torto,
veduto al tutto che per te son morto.


Angelo Poliziano








I’ me lamentarraggio ’e te cu Ammore



I’ me lamentarraggio ’e te cu Ammore,
dicennole ca tu me faie murì;
ca ’e te so’ schiavuttiello e servitore,
e ’a vita mia, p’ ’e chiante, faie fernì;
le diciarraggio ca me spiezz’ ’o core,
e ’e ssuppreche ca faccio ’un vuo’ sentì.
Saccio ca ognuno, po’, te darrà tuorto,
quanno, pe te, me vedarranno muorto.


Claudio Pennino





(da Na guardata amurosa, 2006)



Nessun commento:

Posta un commento