domenica 21 luglio 2013

Quann'io te penzo






e comm’a dduie palumme,
se portano ’a mmasciata




QUANN’ IO TE PENZO

di Claudio Pennino






Quann’ io te penzo, ’a sera,
tu pure, propio tanno,
dint’ ’o stesso mumento,
certo me staie penzanno.

E stu penziero mio, 
pe tte se parte e vola,
e ’o tuoio fa tale e quale
doppo na capriola.

Ma tutt’ ’e dduie, vulanno,
se ncontrano p’ ’a strata,
e comm’a dduie palumme,
se portano ’a mmasciata.

E mentre nuie restammo
scetate a ll’aspettà...
lloro vòlano ncielo
pazzianno a s’acchiappà.




(da ’A strata d’ ’e stelle, 2001)


2 commenti:

  1. Il pensiero non si può imbrigliare... Franco

    RispondiElimina
  2. Quann’ io te penzo, ’a sera,
    tu pure, propio tanno,
    dint’ ’o stesso mumento,
    certo me staie penzanno.

    Ma pure la mattina…
    Bella.

    Vincenzo Pastore

    RispondiElimina